Aliexpress Fırça Alışverişim

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere aliexpress'den yapmış olduğum fırça alışverişimden bahsedeceğim. Fırçalardan memnun muyum? Ne kadar zamanda elime geldi? Hangi satıcıdan, ne kadara aldım? Sorun yaşadım mı? biraz bunlardan konuşacağız. 

 Aliexpress fırça alışverişi

Aliexpress'den 10 parça set, 4 parçalık göz fırça seti ve bir tane de kontür için fırça satın aldım. Bunlar farklı zamanlar da satın alındı. 


İlk setimizden başlayalım o zaman. Pembe,gold detaylı bu set, beş adet yüz fırçası 5 adette göz fırçası barındırıyor. Renklerine vurularak aldım açıkcası. Setin bana gelme süresi üç hafta sürdü, ben daha geç bekliyordum ama erken geldi. Fırçaları kargo paketinden çıkardığımda özenli bir şekilde, iki kat kağıda sarılmış halde buldum. Fırçalardan hiç biri,deforme olmadan elime ulaştı yani. Ayrıca fırçalar ayrı ayrı şeffaf poşetlere konulmuş ve bir de set bir daha poşetlenmişti.Paketleme konusunda içiniz rahat olsun.



Ürünü açar açmaz biraz koktuğunu farkettim. Plastik bir kokusu vardı. Hemen sabunla hepsini yıkadım ve tertemiz koktular. Lütfen hangi markadan olursa olsun, hiç bir fırçayı yıkamadan,dezenfekte etmeden yüzünüze sürmeyin. Tahmin edemeyeceğiniz kadar ağır sonuçları olabiliyor.


Fırçaları tam olarak 5 kere yıkadım. Fakat yapısında herhangi bir değişiklik, kıllarda herhangi bir dökülme görmedim. Yumuşacıklar ve yüzünüze sürdüğünüzde de pamuk gibi bir his veriyorlar. Fondoteni bu fırçalarla uygulamaya çekindim biraz, fırça izi kalır mutlaka diye düşündüm. Fakat inanır mısınız hiç fırça izi kalmadı.Bu fiyatlara böyle kaliteli fırçalar hiç beklemiyordum. 


Yüz fırçaları; Bir adet yassı kontür uygulamak için fırça, bir adet kapatıcı yaymak için fırça, bir adet allık fırçası ve iki adette fondoten fırçasından oluşuyor.


Göz fırçalarında ise yüz fırçalarında olduğu kadar memnunum. Hiç bir şekilde gözümü tahriş etmedi,yakmadı,zarar vermedi. Kıllarında dökülme şimdiye kadar olmadı. Dağıtması, karıştırması,uygulaması yine yüz fırçaları kadar başarılı. Kesinlikle çok iyi iş çıkartıyorlar. Normalde göz makyajında Real T. fırçaları kullanan ben,bunları elimden düşürmez oldum.


Göz fırçaları ise; bir adet yassı fırça,bir adet bölgesel uygulama yapabileceğiniz fırça, üç adet de hem far uygulamak hemde farı karıştırmak için kullanabileceğiniz fırçalardan oluşuyor.


Toplamda 10 parçadan oluşan bu yüz ve göz fırça setini;
$ 7,29 dolara satın aldım. Yaklaşık olarak Türk Lirasıyla 21 TL yapıyor. Kargo ücreti ödemedim, Ürünler kapınıza kadar ptt kargo tarafından testlim ediliyor.
Fırça setini,şuradaki satıcıdan sipariş verebilirsiniz tıktık.

Bu arada satıcı ilgili ve her sorunuza cevap veriyor. 


İkinci alışverişim ise yine bir  göz fırça setinden oluşuyor. Bu set ise gördüğünüz gibi siyah ve altın detaylara sahip. Altın detayı bu kadar sevmemin sebebi,kesinlikle kaliteli durması. Bu göz fırça seti, yukarıdaki pembe,altın detaylı fırçalarla kalite ve ambalajlanma bakımından aynı.Yine bu fırçalardan da çok memnunum.


Bu fırça setinin tek sevmediğim tarafı çok geç gelmiş olması. Bir buçuk ayda falan geldi. Bu da sanırım çok ucuz olmasından kaynaklı.

Dört parçadan oluşan göz fırça setini;
$ 1,32 dolara satın aldım yani Türk Lirasıyla yaklaşık olarak 4,50 TL'ye geliyor.
Bu seti satın almak için tıktık.


Aliexpress'ten aldığım son fırça ise bu kontür uygulamaya yardımcı fırça. Kılları çok sık ve tok bir fırça. Kuruması bu yüzden zaman alıyor tabi. Fakat kontürü tam elmacık kemiğinin altına şak diye oturtuyor. Ürün geldiği gibi yıkadım hemen bir iki kılı döküldü,sonrada hiç dökülme yapmadı. Ayrıca çok da güzel burun kontürü yapıyor efenim.


Bu fırçayı;
$ 1,55 dolara satın aldım, yine yaklaşık 4,50 TL civarı yapıyor. Ürün elime ucuz olmasına rağmen iki hafta içinde ulaştı.
Fırçayı satın almak için tıktık.

Aliexpreess'den aldığınız hiç bir fırça gümrüğe takılmadan elinize ulaşır arkadaşlar. Fırçalarda hiç bir kısıtlama yok. Ayrıca satın alırken 'free shipping' seçeneğine tıklarsanız, karşınıza çıkan ürünleri kargo ücreti ödemeden satın alabilirsiniz. Unutmadan, alışverişinizi tamamlamadan önce mutlaka diğer müşterilerin feedback'lerini yani geri bildirimlerini okuyun, böylece ürün fotoğraftaki gibi kaliteli mi,değil mi bilgi sahibi olmuş olursunuz.

Fırçaları nasıl buldunuz? Sizin satın almamı önerdiğiniz fırçalar var mı? Lütfen bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler

Share:

26 yorum

  1. Bende Ebay'dan yapıyorum genelde bu tarz alışverişlerimi,aynen oradan aldığım fırçalardan da çok memnunum, fondöten uygulamada fırça izi asla olmuyor cidden şaşırtıcı bu fiyata böyle kalite ürünler..Güzel günlerde kullanın. :) Bu arada bloguma yorum yaparken yorum kısmına link eklemezseniz çok sevinirim, yayınlamıyorum çünkü o yorumları, yorumunuz boşa gitsin istemiyorum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimmm:)
    bi dahakine dikkatli olurummm,sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel açıklayıcı yazmışınız gerçekten. Ben de ne zamandır tereddüt ediyodum acaba alsam mı?, memnun kalır mıyım? diye. Bu yazıdan sonra ilk işim bu fırçadan almak olcak :)Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için,size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Görüntü olarak çok güzel görünüyorlar ama plastik kokusu gelmiş ya o benim aklımda soru işareti bıraktı.sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkayarak kurtuldum fakat bende ilk kokladığımda terettüt etmiştim:) sevgiler

      Sil
  6. benimde aklımdaydı bu fırçalar alacağım sanırım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Ben geçtiğimiz yıl almıştım, beyaz renk benimkiler :)) gerçekten fırçalar çok kaliteli bende çok memnunum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denenmesi gerekilen fırçalar:) çok kaliteli buldum!
      Sevgiler

      Sil
  8. Ban bakalım ne zaman alcam çok almak istiyorum :)
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) size de nasip olur insallah,sevgiler!

      Sil
  9. cook guzeller canım guzel gunlerde kullan ozellıkle pembelere bayıldım:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, renkleriyle en favorim onlar!

      Sil
  10. En kısa zamanda ben de alacağım :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Pembeler çok hoş benzer bir set bende aldım bakalım ne zaman gelicek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hemen elinize ulaşır:) konu kozmetik olunca kadınlar sabırsız oluyor..
      Sevgiler!

      Sil
  12. ya aliexpressden fırça denemeyi çok istiyorum galiba alacağım bu sefer :) ama renk konusunda kararsızdım senden kopya çekebilirim çok güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
  13. ya aliexpressden fırça denemeyi çok istiyorum galiba alacağım bu sefer :) ama renk konusunda kararsızdım senden kopya çekebilirim çok güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeleri aldım ama aklımda diğerleri de kaldı. Mavi-gold ve beyaz-goldlarda harika görünüyor, bakmanı tavsiye ederim:)

      Sil
  14. vaooow e ama bunlar çok güzel ben kullanmaya kıyamam ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanması zevkli oluyorr,teşekkür ederim:)
      Sevgiler

      Sil
  15. Merhabalar 10lu fırçaların aynısını başka bir satıcıdan bende aldım. Fırçalar gelir gelmez kullanmadam yıkadım ama kıl kısmında değilde tutma kısmında ki plastik koku hala gitmedi. Sizce ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  16. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4814488732515051854#allpost bloguma bi bakarmısınız? abone olurmusunuz :):):)

    YanıtlaSil
  17. your blog is more usefull ans easly use...

    Fancy designer wear and fashioable.......
    Here We Have Some For You In Your Budget
    For More.... Plz visit :-
    designer wear printed

    YanıtlaSil