Markafoni Alışverişim

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere Markafoni alışverişimden bahseceğim.


Alışverişim üç parçadan oluşuyor. Note 01 far, Loreal Paris İnfallible fondoten ve her zaman kullandığım Note Full Coverage 01 Ivory kapatıcı.


Loreal Paris Infallible fondotenin en açık rengini satın aldım. Renk seçimi tamamen karavana oldu. En açık rengini sipariş ettim neyseki yüzüme tam oturdu. Aslında yağlı bir cildim yok. Okuduğum kadarıyla mat olmasından dolayı yağlı ciltlerin çok seveceğinden bahsedilmiş. Ben karma bir cilde sahibim ve kullanmadan önce ne olur ne olmaz diyerek, herhangi bir cilt bakım yağıyla karışıtırıp uygulamayı düşünüyorum yada yoğun bir nemlendirici üzerine.

Bu fondoteni denemek istememin sebebi, bu sıralar sapıtan cildimdeki kusurları örtmekti. Tamamen kapatıcı olduğundan bu görevi başarıyla üstlendi kendisi.

Siparişimin diğer bir ürünü ise bittikçe aldığım Note markasına ait 01-Ivory kapatıcı. Bu kapatıcıyı göz altımı kapatmak için değil aydınlatmak için kullanıyorum. Fondotenin üzerine,göz altlarıma ve yüksek yerlere bunu uyguluyorum. Müthiş bir aydınlık veriyor. Yorgun göz altlarını anında uyandırıyor.


Siparişimin son ürünü ise, Note markasına ait 01 numaralı far. Bu far içerisinde hafif ışıltılar bulunduran kolay yayılan bir far. Göz kapağımda renk istemediğim günler için elimin gittiği ve her zaman kullandığım bir ürün.

Soldan sağa doğru; Note 01-Ivory kapatıcı, Loreal Paris İnfallible fondoten ve Note 01 Far.


En kısa zamanda ürünlerin ayrıntılı içeriklerini paylaşacağım. 
Markafoni siparişimi 09.03.2016 tarihinde verdim, 16.03.2016 tarihinde elime ulaştı. Alışverişin yanında Garnier 3'ü 1 aradanın deneme ürününü göndermişler. Markafoni ve Trendyol gibi internet sitelerinde malesef kargolanma süresi çok uzun tutuluyor. 

Alıverişimin toplam tutarı; 68,97 TL
Loreal ürünlerinde ücretsiz kargo vardı, o yüzden kargo ücreti ödemedim.

Sevgiler






Share:

8 yorum

  1. Güle güle kullan bende sevmiyorum bu kargo sürelerini uzatmalarını ama Markafoni, Trendyol'dan alışveriş yapmaktan da vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, şikayet ediyoruz ama yine de alıyoruz alacağımızı:)

      Sil
  2. loreal fondöten benim cildime pek iyi gelmemişti Yağ bezecikleri oluştu anlımda bir sürü umarım aynı sorunla karşılaşmazsınız :/ iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) ama uyarınızı dikkate alıp yüzümde gözlemleyeceğim

      Sevgiler

      Sil
  3. Note kapatıcı benimde favorimdi, keşke o kadar küçük olmasa.. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) benim de o durum canımı sıkıyor, sanki diğer kapatıcılara göre daha çabuk bitiyor

      Sil
  4. Merhaba yeni keşfettim bloğunuzu, takipteyim. :) Note'un vintage allıklarını da tavsiye ederim. Önerimniz üzere aydınlatıcıyı da deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim:) mutlaka bakacağım allıklara!
      Sevgiler

      Sil