Maybelline - One by One Volum Express Satin Black Rimel İncelemesi


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlerle Maybelline One by One Volum Express Satin Black hakkında ki düşüncelerimi paylaşacağım.


Bu rimeli sevgili Merve Özkaynak'ın bir videosunda görmüştüm. Onu referans alarak, aynı zamanda da Maybelline maskaralarının güzelliğine güvenerek alıverdim ve o günden beri kendisi favorim.
Ben açtığım zaman, kirpiklerimin uzun olmasından dolayı, göz kapağıma yapışan,bulaşan rimelleri sevmiyorum. Bu rimelde de böyle bir sorun var malesef ama bunu nasıl engelleyeceğimi de araştırıp buldum. Şöyle ki; eski rimeliniz bitmeye yakınlaşınca yeni rimelinizi açıyorsunuz, fırçayı çıkartıp biraz hava girmesini sağlıyorsunuz ve geri kapatıyorsunuz. Eski rimel tamamen bittiğinde, yenisini kullanırken bulaşma sorununun ortadan kalktığını göreceksiniz. 


Rimelin oldukça tombul ve plastik bir fırçası var. Kirpikleri tek tek ayırma ve uzatma konusunda oldukça başarılı. Volum kısmında biraz başarısız buluyorum ama benim kirpiklerim uzun ve sık olduğu için volumü bana yeterli geliyor günlük kullanım için. Gün içerisinde kesinlikle akma veya bulaşma yapmıyor.Ben iki kat uyguluyorum, o görüntüyü daha çok seviyorum ama 3. katta kesinlikle yapışma ve kirpiklerde topaklanma yapıyor. 3. katı tavsiye etmiyorum.


Rimelin gözümde duruşu ise bu şekilde.Günlük kullanım için, çok büyük volum beklentisi olmayanlara One by one rimeli kesinlikle öneriyorum. 

Maybelline One by One Volum Express 
Satin Black - 19,50 TL

Maybelline One by One V.E Maskarayı Gratis, Watsons, Rossmann mağazalarından ve Maybelline standlarından bulabilirsiniz.

Sevgiler

Share:

0 yorum